AKU ADALAH AKU

My photo
Segamat, Johor, Malaysia
Aku Cinta Untuk Menulis Bukan Menulis Untuk Cinta

Tuesday, 3 January 2012

ASMIDAR


ASMIDAR
Asmidar Ahmad @Asmidar...knp sy suka dy??? sbb dy cntik??? mg e2 d perakui..tpi e2 bukn reason utma sy...sy minat dy sjk sy knl dy mlalui pertandingan Bintang Asli Remaja Kebangsaan 2006..ms 2 sy bru umur 14thun...fmly sy suka tgok prtndingn2 kt tv1,so sbb 2 sy knl dy....sy suka sgt  suara dy yg unik n klasik...jrg2 n xrmai org yg ade suara jnis cmnih...lbih2 lgi bile dy nyanyi lgu klasik,cair tros hati...lps prtndingn uh,sy pon da xtau prkembngn psl dy..n rs agk hmpa jgak lar...bila dy mncul smula dlm prtndingn Vokal Bukan Sekadar Rupa(VBSR) kt tv3,xbrp cm dy sbb dlu rmbut dy pnjg,skrg dah pndek...bile ayah bgitau 2 lar Asmidar yg sy minat dlu,mmg suke giler sy...n d sbbkn dy lar sy jdi pmint rncgn realiti uh.smata-mata nk tgok dy...mmg awesome lar kn prsmbhn dy...wlaupon dlm rncgn uh dy byk bwk lgu2 moden,tpi suare dy tetap TERBAEK!!!xprnh miss tok undi dy wlupon tngh bz kt U...n trnyta sume 2 xsia2,dy brjy jadi juara..hepi sgt2lar,smpai boleh mnangis ms 2....tpi rs agk geram sbb rmi yg prtikaikan kemenangan dy uh..diorg ckp,dy xlyk mnang...tpi sy xpduli sume uh,sbb sy suka dy....Skrg nm dy mkin mlonjak naik n sy yakin,suatu hri nnti dy akan mnjdi penyanyi yg hebat kat Malaysia mcm Dato'Siti Nurhaliza n lain2....dia hnya mnunggu ms utk mnggegar jer...Hope sgt,suatu hri nnti,dpt berkerjasma ngan dy...nk berduet???? mg xlar....juz hrp dpt bkrjsma gn dy xkirelar dlm ppe aktiviti pon...huhu ...Hope suatu hari nnti dpt berjumpa dgn dy,wlaupon cuma dpt pndg dri jauh,InsyaAllah....akan mnantikn saat itu...


             

Teruskanlah perjalanan karier akq ...BIAR SAMPAI KE BINTANG sekalipon,sy akan tetap menyokong akaq,sbb akaq adalah idola sy....I love u like a love song babeyh...jgn prnh hmpakan pminat2 n jgn prnh lupe diri bile brada d puncak.....jgn gak prnh berputus asa bile jtuh trsungkur atau dipalit dgn kontroversi murahan,krn kami pminat2 akaq sntiasa der d sisi akaq tok beri kekuatan n kepercayaan pd akaq...truslah berkarya tuk kepuasan diri sndiri,pminat dan juga tok dunia hiburan tnh air...Wo Ai  Ni......Chaiyok3!!! 

1 comment:

annasnia said...

ASMIDAR <3<3<3 the best!!!