AKU ADALAH AKU

My photo
Segamat, Johor, Malaysia
Aku Cinta Untuk Menulis Bukan Menulis Untuk Cinta

Tuesday 17 January 2012

SETIA


Kau di persenda
Kau di hina
Kau jatuh tersungkur
Hilang arah tuju
Dan ingin berputus asa

Janganlah begitu
Kerna aq di sini
Bersedia tuk menemani
Segala sulit yang kau hadapi

Oh,bangkitlah semula
Tempuhi segalanya berdua
Segala pahit yang kau rasa
Akan ku telan jua
Kerna aku,
Adalah sahabat dan juga kekasihmu
Tiada ombak mahupun ribut
 yang bisa memisah kita
Setia tuk selamanya

Kau bulan,akulah bintang
Kau langit,akulah awan
Kau kasih,akulah sayang
Karena,kita ditakdir tuk bersama

Owh, bangkitlah semula
Tempuhi segalanya berdua
Segala pahit yang kau rasa
Akan ku telan jua
Kerna aku,
Adalah sahabat dan juga kekasihmu
Tiada ombak mahupun ribut
yang bisa memisah kita
Setia Tuk Selamanya

Setia,
Tuk menjalani kisah kita
Setia,
Tuk saling mencinta
Setia,
Untuk selamanya

No comments: