AKU ADALAH AKU

My photo
Segamat, Johor, Malaysia
Aku Cinta Untuk Menulis Bukan Menulis Untuk Cinta

Thursday 5 January 2012

YA ALLAH


Ya Allah,
Aku keresahan
Terperangkap di dalam kegusaran hatiku
Harusku membuat pilihan tuk kebahagiaanku
Antara cinta dan amanat
Antara kasih dan kekasih
Andai ku luah hidupku diulit dosa
Andai ku telan cintaku tergadai
Adakah harusku akur dengan kehendak ini
Atau
Harusku pertahan rasa hati ini
Sungguh sulit permainan dunia ini
Aku cintakan kekasihku
Aku juga cintakan orang tuaku
Jawabanku pasti akan merobek jiwa salah satunya
Tapi
Andai aku tetap harus memilih
Ya Allah,aku terpaksa merelakan
Tuk  melontar mutiara ke pelusuk lautan
Dan menggapai awan kelam di langit
Kerna cinta tidak semestinya harus memiliki
Dan benci tidak semestinya harus menjauhi

No comments: